30 Januari 2010

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA <3!


Idag fyller min lilla mamma år :).
Vi har uppvaktat henna nu på morgonen med skönsång, frukost på sängen och presenter. Lådan jag visade igår innehöll en "weekend" till Linköping ;). Det fanns även te från Linköpings tebod, tesil i form av ett hjärta, biokort samt ett örngott där det står "Du är så söt när du sover...". Detta var min och Richards present till mamma. Vad tycks?

Som ni ser är jag uppe med tuppen denna lördag. Blev väckt vid strax efter halv nio...Har föräldrarna ingen ro i kroppen? Känner mig lite illamående och hängig pga för lite sömn, så jag tänkte nog besöka "bingen" en gång till snart ;). Appropå "bingen" (sängen) så gjorde jag ett roligt test på expressen där föräldrar kunde testa om de hängde med i ungdomarnas språk. Ord som soft, keff, bingen, fett m.fl. kom upp. Jag fick 11 av 12 rätt, men jag ligger väl på gränsen till det språket ;P. Det är personligen inga ord jag använder mig av till vardags!

Planen efter min lilla tripp till bingen är att åka längdskidor :D. Det är uppehåll idag, men ser riktigt kallt ut. Jag ska klä mig varmt och ge mig ut i spåret tror jag. Tänkte även bada badkar efteråt :) = Nice! Blir även lite plugg och sedan ikväll kommer som sagt farmor, farfar, faster, hennes sambo och lillkusinen. Trevligt trevligt.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0