27 Januari 2010


God morgon bloggen <3. Idag blev jag "väckt" av pappa som ringde på mobilen, hade satt klockan på kvart över nio och han ringde strax efter nio :P. Han hade då bara en halvtimme kvar till Linköping, så jag hoppade upp och klädde på mig samt plockade undan lite. Åt lite frukost när han var här och gick sedan med honom ner till stationen där han tog pendeltåget till Norrköping :). Vilken tur att jag får träffa pappa redan på fredag kväll igen, blev ett för kort möte idag :(!

Idag är jag ledig från skolan, men det betyder inte att jag slipper plugga för det ;). Det snöar ute nu, men jag och Richard tänkte försöka ta oss till mataffären om en liten stund eftersom det är ljust ute. Jag lovar att köra försiktigt! Efter det blir det till att plocka fram den tjocka juridikboken och börja läsa lite :). Vid kvart över fem ska jag på ett möte i skolan som håller på i två timmar, sedan blir det hem och packa samt plugga lite till.

Hörs mer senare.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0