26 Januari 2010




En fullspäckad dag = dålig uppdatering! Visst märks det när jag är ledig :P? Igår skrev jag 6 inlägg under dagen, idag bjuder jag på ett. Det blir tyvärr så när dagen bara rinner iväg och inte blir det bättre av att jag försov mig i morse :(. Vaknade en halvtimme innan jag skulle möta Ameli :S. Flög upp och smetade på mig mascara, hoppade i kläder samt slängde i mig frukost och cyklade sedan som en galning för att komma 5 min försent :(. Dålig början! Hade sedan föreläsning i tre timmar, intressant, men mycket rörigt.

Efter föreläsningen träffade jag en tjej och köpte böcker till den nya kursen samt lämnade tillbaka lite böcker jag lånat på biblioteket. Cyklade sedan hem och käkade lunch samt segade mig ordentligt innan jag kom iväg till gymmet. Powerwalkade dit, tränade en timme och powerwalkade hem (mer info. träningsbloggen). När jag kom hem hade jag lovat min älskling att vi skulle se film, så jag slängde ihop en kycklingsoppa (idag igen), några mackor samt mjölk. Vi tittade på Baksmällan som jag faktiskt aldrig hade sett förut, den var faktiskt riktigt rolig. Rekommenderar er att se den om ni missat den ;).

Nu börjar det verkligen bli dags att hoppa i säng. Ska prata med pappa tidigt imorgon för att avgöra om det går att köra bil eller inte :(. Varför ska detta himla snöoväder komma just nu? Jag och Richard som hade planerat att storhandla med bilen imorgon och jag som skulle köra hem till Stockholm på torsdag...SUCK! Jag håller tummarna för att det ändå håller sig ganska lugnt imorgon, för då är det ju ingen fara :).

Ett problem till som vi nu stött på är att båda våra element strejkar. Vilken himla tur att vi har kvar el-elementet vi fick låna förut, så vi flyttar det fram och tillbaka mellan vardagsrummet och sovrummet :(. Just nu står det i sovrummet hos Richard som sover gott, här ute är det 15 grader...De ska komma och fixa imorgon.

Sov gott <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0