25 Januari 2010

Klockan är snart tolv och vad har jag hunnit göra denna morgon då? Jag tog sovmorgon till kvart över tio, då kom Richard hem från skolan :). Låg och pratade lite med honom samt registrerade oss på våra program så jag hoppas att CSN snart ska dyka upp på kontot...Måste ju betala hyra och mat ;). Annars har jag mest suttit vid datorn, satt på en maskin tvätt och ätit nästan en hel frukost. Sitter fortfarande och dricker mitt te.

Appropå te, så fick jag det i present av söta Bella när hon kom hit. Fick även ett par rosa örhängen från hennes resa samt en jättefin tavla som jag nu hängt upp på väggen :). TACK sötaste <3.

Finns flera varianter, tror nog jag ska köpa mig några till ;). Vacker va?

Om två timmar kommer Annika hit. Vi ska dricka chailatte samt prata lite, kanske kollar ett avsnitt SATC också ;)!? Annars är ju planen att lägga ut lite saker på Tradera samt börja söka lite sommarjobb :). Ikväll blir det Aerobics, ska bli roligt att röra på sig ordentligt igen.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0