21 Januari 2010


God morgon bloggvärlden <3! Idag vaknade jag första gången vid halv tio och klev upp för att jag fick lite ångest över att jag kanske inte hade skickat in vårt arbete till rätt person :P. Gick in på datorn och kollade, visst hade jag skickat rätt ;). Stängde av och gick och la mig igen. Sov fram till strax efter elva. Då gick jag upp och hoppade i gåkläderna och gav mig ut på en härlig runda runt ån :).

Gick faktiskt det fortaste jag gått (med Nike+Ipod) idag. Det är så mycket lättare att ge sig ut när det är ljust ute samtidigt som solen sken lite :).

Nu har jag precis ätit upp min brunch med färskpressad apelsinjuice (lyx!) och ska hoppa i lite kläder samt smeta på mascara ;). Ska träffa Annika för en fika på Espresso House. Blir väl en kopp te för min del!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0