20 Januari 2010


Det har varit ganska (eller väldigt) tyst från mig i bloggen...Jag har som vanligt flera bra ursäkter ;). Igår efter biblioteket t.ex. så var jag ju så seg innan jag gick ut på en powerwalk, så jag var givetvis inte hemma förrän vid åtta och då kunde jag äntligen börja laga middag. Så det blev sen middag och sedan läste jag igenom mitt och Amelis arbete ännu en gång :). Somnade jättesent och vaknade av klockan vid halv åtta i morse.

Dagen började jag med att läsa igenom arbetet en sista gång och äta en stor frukost (något jag är bra på!). Fortsatte sedan till biblioteket där jag och Ameli ändrade och skrev till i arbetet, vi var klara vid tre. Då gick jag hem och gjorde iordning lunch och satte mig sedan med slutredigeringen av arbetet. Det tog givetvis mycket längre tid än jag hade räknat med, så jag fick lägga det åt sidan för att åka med Angelica och Evelina för att simma. Efter att vi hade simmat 80x25, så följde de med mig hem och åt middag. De köpte sushi, men jag är inte så förtjust i det, så jag slängde ihop lite pyttipanna med rödbetor och stekt ägg :).

Kvällen har alltså ägnats till att fixa det allra sista med arbetet och nu är det äntligen inskickat. Detta betyder alltså att jag har helgledigt nu :). Visst är det underbart? Har ägnat en del av kvällen till att uppdatera min träningsblogg med mitt träningsupplägg under våren.

Imorgon är en fullproppad, men otroligt rolig dag :). Jag ska börja morgonen med sovmorgon och en powerwalk på det. Vid två ska jag träffa Annika igen och fika med henne, ska bli jätteroligt. Vid fem ska jag sedan träffa Ameli för att äta lite middag och kolla på bio, detta för att fira att vi lämnat in vårt projektarbete :). Så ni ser vad mycket roligt jag ska hitta på!!! Ska även försöka uppdatera lite mer imorgon ;).

Nu ska jag diska, sedan blir det läggdags. Är enormt trött. Sov gott <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0