2 Januari 2010

God kväll kära bloggen!
Idag har jag varit iväg på äventyr med lillasyster <3. Vi åkte till Sickla där vi mötte upp vår lilla kusin E för att gå på bio med henne :). Vi såg Alvin och gänget 2 och den var faktiskt riktigt rolig och bra ;).

Jag rekommenderar denna film till alla. Äldre skulle nog föredra den med engelskt tal :).
Sedan fortsatte vi till en restaurang i närheten för middag, åt Ceasarsallad :). Vi delade även ut julklappar till varandra. Jag fick presentkort på Gina Tricot, en stor kopp och ett fint kort av E. Hon fick finskor med klack och en Heffaklumpen-mugg av mig och av Sofie fick hon ett Wii spel där man sjunger :). Vi blev även bjudna på bio och middag. En riktigt mysig dag <3. Tack för allt!

När vi kom hem började vi plocka undan lite och jag drog en repa med dammsugaren där nere. Har även försökt plocka ihop lite i "mitt" rum samt kört en maskin tvätt :). Magen börjar kurra igen och det är nog dags för en macka och yoghurt ;). Hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0