19 Januari 2010

Igår var det segt på bloggfronten, men som sagt prioriterade jag skolan och bio igår :). Satt alltså i biblioteket hela dagen, sedan gick jag och Ameli till SF och köpte biobiljetter till på torsdag :). Tips - är du student och äger ett mecenat/csn-kort så kan du fråga om det är studentrabatt på filmen för då får du massor rabatt. Våra biljetter skulle kostat 95 kr och istället fick vi betala 60 kr vilket innebär att jag har 40 kr kvar på mitt biokort så att jag kan handla popcorn ;).

Hem och slänga i sig en snabb middag och sedan iväg till SF igen och kolla Snabba Cash. Vi satt i en biosalong som var gigantisk, den tog 300 personer och jag tror nog att hela nästan var fylld. Jag tyckte den var lite för stor för min smak! Filmen var ok, inte riktigt min typ av genre ;). Jag är inte så förtjust i när de slåss och skjuter varandra så mycket, utan jag gillar romantiska filmer :). Haha...Richard sa i alla fall att filmen var rörig, de hade typ hoppat en del av storyn, så hade man inte läst boken fattade man inte så mycket :P. Så jag ger filmen 3 getingar av 5 ;).

Nu är det dags att slänga i sig mitt ägg och göra mig i ordning för en lång dag i biblioteket. Känns ju sådär om jag ska vara HELT ärlig. Gick lite segt igår, men idag ska vi lägga på ett kol.

Hörs under dagen om tiden finns, annars ikväll efter powerwalk och middag ;).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0