18 Januari 2010


Klockan är halv nio och jag har varit vaken i snart en timme ;). Jag började min morgon med att göra en bamsefrukost bestående av grapefrukt, ägg, mackor, te och c-vitamin :). Så nu är jag väldigt mätt och belåten.
Ska vara på biblioteket om en halvtimme och jag sitter fortfarande i pyjamas helt osminkad :P. Kanske dags att sätta lite fart?

Tänkte utvärdera filmen Snabba Cash som vi ska se ikväll. Den hade ju premiär i fredags, så jag vet inte hur många som redan hunnit se den? Nu är det stenhårt plugg som gäller hela dagen. Tar med sallad till lunch samt två frukter för att orka dagen :).

Ha en underbar dag och lycka till på jobbet/skolan!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0