16 Januari 2010

Klockan går fort när man har "roligt" :P. Idag har jag minst sagt haft fullt upp. Började dagen med en tur till skolan och sedan blev det hem igen. Åkte med Ameli till systemet eftersom vi ska på inflyttningsfest ikväll :). Kom hem och slängde i mig lite lunch och efter det blev det en powerwalk med Angelica. Jättetrevligt att prata av sig lite om allt och inget ;). Imorgon ska vi gå en runda i Rydsspåret, skönt med en gå-kompis :).

Ska snart gå och lägga mig en liten stund. Vid halv åtta kommer Ameli och då ska vi gå och handla lite käk. Så jag skulle behöva sova, duscha och fixa mig tills dess. Bara 1,5 timme kvar :S...Alltså vill jag bara säga God Natt till er nu ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0