14 Januari 2010


God förmiddag bloggen! Har precis pluggat klart för denna morgon, känns sådär idag :(...Ska fortsätta ikväll efter vårt "roliga" 4 timmars seminarium idag igen. Idag ska vi dessutom bli filmade. Blek, sprucken läpp, utväxt och sådär härligt "fotogenisk" känns det superbra att bli filmad :P. Haha...

Vaknade av klockan idag igen, efter 9 h och 15 min sömn. Inte sjutton kände jag mig piggare för det :(. Gick upp och ringde Chic och nu skickar de numret igen :P, hoppas det blir rätt den här gången ;). Ska snart börja fixa iordning mig inför att bli filmad...smink och kläder? Sedan blir det sallad till lunch :).

Hörs när vi hörs, blir nog innan läggdags!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0