13 Januari 2009

God morgon! Idag är det -9,2 grader, dimman ligger tät och kylan kryper in igenom kläderna. Jag började min morgon med en powerwalk. När klockan ringde gick jag upp direkt, var jättetrött, men kände nu eller aldrig ;). Hade riktigt svårt att somna igår för grannarna väsnades och spelade hög musik :(. Somnade tillslut för att jag var så himla trött.

Har alltså varit ute och gått i kylan. Kom hem, duschade och sitter nu och äter frukost :). Dricker en stor kopp te för att jag är så frusen :(.

Jag dricker 2 till 3 koppar te om dagen när det är så här kallt, detta för att det är gott och för att bli lite varm :).

Idag har vi handledning vid 11, så jag ska träffa Ameli om en stund. Måste klä på mig, sminka mig och packa väskan först. Ska strax avrunda. Sedan blir det till att sitta kvar i skolan och plugga lite. Annars hade jag tänkt ägna eftermiddagen åt att plugga samt varva ner och komma i säng i tid :).

Ha en bra dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0