12 Januari 2010


God morgon på er bloggläsare <3. Här sitter jag framför datorn nyduschad i min silkesmorgonrock :). Har precis lagt ifrån mig böckerna för nu, för i eftermiddag är det första seminariumet för detta år som gäller. Känns lite sådär eftersom det håller på i fyra timmar :(.

Hade svårt att somna igår, var inte tillräckligt trött när jag släckte. Somnade tillslut, men vaknade vid halv 6 idag igen :S. Men klev inte upp utan somnade nästan om direkt, skönt! Klev upp när klockan ringde och sedan dess har jag ätit frukost, ringt ett samtal, pluggat ganska mycket, duschat och sminkat mig. En produktiv morgon med andra ord ;).

Ska strax be er om lite hjälp, sedan är det lunch som gäller vid 12 :). Efter det skola och sen en powerwalk ikväll.

Vet ni!? Vårt element har börjat fungera igen...skumt va?! Vet inte riktigt vad det varit för fel, men nu behöver vi i alla fall inte el-elementet längre :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0