11 Januari 2010

God morgon <3. Somnade vid elva igår :), men vaknade i natt och kunde inte somna om. Detta är väldigt ovanligt för mig, då jag brukar sova tills jag ska kliva upp. Klev i alla fall upp vid halv nio och gjorde en stor, men nyttig frukost som jag precis ätit upp :). Jag börjar alltid min dag med en stor kopp te i min nya fina kopp som jag fick av lilla kusinen i julklapp <3.


Stor och god att dricka ur eller även äta soppa i :).

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig idag, vill ha något snyggt samtidigt som det är bekvämt ;). Tänkte nog i alla fall ha min PEAK-collagetröja och sedan blir det nog leggings och svart klänning. Aja, dags att sminka sig och klä på sig.

Vi hörs när vi hörs idag, kanske hörs när jag är på biblioteket. Ha en bra dag och till alla er som börjar skolan efter ett skönt jullov, lycka till <3.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0