10 Januari 2010

Min nya bästa vän är...

...ett element ;).
Haha...igår berättade jag om att vårt element i vardagsrummet/köket inte fungerade och att termometern visade 15 grader. I morse fick jag nog när den visade 14 grader. Det är jättekallt! Så jag ringde och "klagade" igen och då säger han att han var här igår och kollade och märkte att det var trasigt, ringer man inte och berättar sådant och erbjuder ett el-element? De kommer någon gång i nästa vecka och fixar. Som tur är så erbjöd han att komma upp med ett el-element så länge :). Tog typ en kvart och så var han här. Så nu börjar temperaturen stiga igen och termometern visar 16,5 grader...

Det blev lite längre sömn än jag hade räknat med, nästan 11 och en halv timme ;). Men jag behövde väl det?! Vaknade i alla fall pigg och glad. Gick upp och åt en god och nyttig frukost. Har sedan suttit och pluggat ett tag och ska nu bege mig ut på en powerwalk runt ån innan det blir mörkt.

Hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0