1 Januari 2010

Jag önskar er ALLA ett Gott Nytt År!
Hoppas alla hade en underbar nyårsafton? Jag hade supertrevligt! Vi var bjudna hem till Richards kompis för middag och nyårsfest :). Vi bjöds på tre rätters middag i form av baguette med kycklingröra på till förrätt, till varmrätt blev det kött och potatisgratäng och till efterrätt var det någon form av vit chokladmousse med hallon. Allt var jättegott :). Fortsatte sedan med att knyta nya kontakter, spela musikquiz och lite hockeyspel. Vid 00-slaget var det givetvis dagsa att pälsa på sig och bege sig ut och skåla samt kolla fyrverkerierna. Fick även en nyårpuss av min älskling <3 och en massa nyårskramar av alla :). Kvällen fortsatte till sent på natten när jag och Richard vandrade hemåt i kylan. Tack för en trevlig kväll!


Ett glatt gäng vid 12-slaget :).

  
Nyårspuss <3 (Vi ignorerar Richards kompis i bakgrunden...)


Finaste bilden på mig och älsklingen (han gillar inte att vara med på kort, så därför gör han massa konstiga miner på alla kort vi tar!!!)


Lite bordshockey spelades under kvällen.


På småtimmarna...Richards kompis storasyster som också höll i partyt, jag och storasysterns pojkväns syster :).

Dagen idag började inte fören sent, vid 14 klev vi upp ur sängen. Åt frukost och förflyttade oss till soffan för att kolla skidor med Richards mamma :). Både jag och Richards mamma somnade :P, så Richard började spela Xbox istället...stackarn ;P. Sedan vaknade vi och beställde mat hem. Kollade på Harry Potter och På spåret innan det var dags för mig att åka hemåt. Åkte förbi hos han vi var hos igår och hämtade min kamera och halsduk som jag glömde samt köpte lite mat till syster, sedan åkte jag hem :). Har duschat, ätit en isglass och bäddat ner mig i sängen nu.

Imorgon tänkte jag gå upp tidigt och bege mig ut på en powerwalk innan jag och syster ska iväg till Sickla och möta upp lillkusinen för bio och lunch/middag. Ska bli riktigt trevligt :)! Vad ska ni göra imorgon?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0