Vårnytt

I butikerna och på nätet börjar det nu dyka upp många snygga och härliga vårkläder. Det är bara att ignorera snön och verkligen hålla tummarna för att den snart försvinner. Jag älskar i alla fall alla snygga vårkläder. Längtar tills jag kan använda min nya trenchcoat samt vita converse :D. Så länge bjuder jag på riktiga gobitar från kedjorna.


Supersnygg mc-modelljacka i skinnimitation från H&M. 399:-
Matcha med ljusa jeans, vitt linne i längre modell och tygskor eller till en snygg blommig klänning för att bryta av det "söta".


Jättesöt topp med puffig ärm från H&M. 79,50:-
Matcha med vita byxor och svarta ballerinaskor eller jeansshorts och flipflops.


Puffig kjol i härligt blommönster från H&M. 199:-
Matcha med ett diskret linne (vitt eller ljusrosa), svart skärp i midjan och svarta ballerinaskor.


Härliga tygskor från H&M. 99:-
Matcha med den söta blåa toppen och vita byxor för en snygg casual look.


Snygg kavaj är ett måste i vår, denna med härliga detaljer från Nelly.com. 499:-
Matcha med svarta byxor och vitt linne eller jeans och ljus skjorta för en mer dressad look.


Supertuffa skor i svart och rosa med "snälla" nitar på från Nelly (by Kenza). 699:-
Matcha med en finare klänning för party eller jeans och diskret topp till vardags.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0