Träna


Vilken problem jag haft med vårt internet. Det har avbrutits precis när jag ska köpa biljetter, så himla irriterande :(. Har köpt biljett tillbaka från Stockholm hit till Linköping, men inte tvärtom :P. De hade höjt biljettpriset med 20 kr på 2 timmar!!! Snacka om otur. Har även bokat tid hos optikern på fredag och även det blir en saftig utgift i min låga budget :(. Jag vill ju gå till frisören också. Åååå, pengar pengar pengar. Vart ska de komma ifrån?

Nu ska jag läsa några sidor till i juridikboken, sedan ska jag byta om och bege mig mot gymmet. Blir styrketräning som sagt :). Får se om vi hörs efteråt, annars vet ni att jag ska ha gäster ikväll och det är därför jag inte skriver här ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0