The Holiday

Jag har haft en otroligt mysig kväll med tjejerna :). Vi gjorde supergod efterrätt som jag hade kunnat äta mängder av, drack loka med ny smak (kaktus och päron), kollade Let's Dance, Solsidan och The Holiday. De sista gick för ungefär en halvtimme sedan. Har hunnit diska, dammsuga upp alla popcorn och fixat mig för att sova. Först blir det ju givetvis en genomgång av internet innan jag somnar lugnt ;).

Appropå The Holiday, har ni missat den filmen är det läge att kolla på den genast! Det är absolut en av mina favoritfilmer och man mår så bra när man har tittat på den :). Jag skulle också vilja byta hus som Amanda och Iris gjorde, hur coolt som helst ju. Feel Good på hög nivå!

Som sagt blev det lite stressigt efter aerobicsen, som för övrigt var jättegrymt som vanligt. Hann duscha (och lyssna på musik i duschen), byta om till mjukisoutfit och äta middag i form av pyttipanna och stekt ägg :). Sedan strömmade tjejerna in. Mys mys och det måste göras om snart. Skönt att ha en fredagkväll som man bara "chillar", pratar och äter gott.


Madde, Ameli och Annika :)


Vår supergoda efterrätt som tyvärr inte ser så god ut på bilden :P.
Du behöver:
- Bär (Vi hade mixade bär som jordgubbar, hallon, blåbär mm.)
- Banan
- Kiwi
- Mörk choklad (vi hade med apelsinsmak)
Till efterrätten åt vi kesella vanilj som var supermumsigt.

Nu ska jag kolla runt lite på datorn och sedan gå och lägga mig, klockan är ju trots allt redan kvart i två :S. Imorgon blir det lite sovmorgon (i alla fall till tio :P), vid lunch ska jag simma med Angelica och sedan blir det en lugn eftermiddag med plugg, söka jobb och läsa på lite inför missioneringen på måndag :). Sov gott.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0