Summering

Tänkte göra en liten summering av min eftermiddag och kväll :).

Har jag gjort allt som jag hade planerat?
- Fixa och måla naglarna (rooooosa!)
Svar: Jag håller för fullt på med det nu :)

- Lägga en ansiktsmask
Svar: Gjort! Bevis i förra inlägget ;)

- Duscha och smörja in mig med Dove, som gör att man blir lite brunare
Svar: Duschat, men bara smörjt in mig med jordgubbsbodybutter :)

- Styrketräna (+ promenad fram och tillbaka)
Svar: Japp! Och det gick superbra :)

- Göra halva maten (vi ska äta paj)
Svar: Ja, jättegott var det också!

- Städa lägenheten (dra en repa med dammsugaren, plocka undan allt "skit" och damma lite)
Svar: Har jag också gjort, surprise ;)

- Plugga
Svar: Detta är faktiskt det enda jag inte hunnit med :(. Men jag får kompensera genom att läsa på bussen och en stund "hemma" imorgon.

- Packa inför min weekend i Stockholm
Svar: Jag är nästan klar, har bara saker som jag kan packa ner imorgon kvar.

Låter som jag varit duktig, inte sant? Usch, det är typ snöoväder ute nu :(. Hoppas inte bussen är inställd eller något sånt imorgon bara för det! SNÄLLA, kan det inte bara sluta snöa?

Aja, nu ska jag måla sista gången på ena handen, sedan blir det bums i säng :). Sov gott kära vänner!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0