Städtjej


Hade tänkt skriva städtant, men jag är ju inte "tant" ännu ;). Nu är det tipptopp här hemma och det luktar rent och fräscht. Ska bli skönt att sova i en nybäddad säng i natt också. Tänkte strax lägga upp ett inlägg där jag visar min och Richards lägenhet, som en rundvisning i vår bostad :).

Det var mycket människor på stan idag trots det superdåliga vädret :(. Hann precis till ostaffären innan de stängde. Köpte brieost blandad med grädde, lät supergott, samt lite torkade jordgubbar som ska vara gott till ostbrickan. Var på Netto och handlade billiga vindruvor, kex och baguetter. Så det finns gott om godsaker till kvällen :). Käkade lite lunch och samtidigt pausade jag med lite tv. Annars har den största delen av dagen gått åt till just städning. Inte överdrivet roligt, men fint blev det :). Har även tvättat massor.

Ikväll är det melodifestivalen som jag och Ameli ska se. Dock är jag inte superförtjust i artisterna som är ikväll. Pernilla Wahlgren och Sibel är absolut inga favoriter, tycker inte att de är speciellt bra. Hoppas att Peter Jöback har en bra låt, han sjunger ju bra i alla fall :).

Nu ska jag äta upp min fetaostsallad och börja fixa lite inför att Ameli kommer strax. Ha det fint.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0