Stadens gator :)








Lite EGObilder innan jag ger mig ut i ovädret :). Det snöar ute IGEN. Jag börjar verkligen undra när detta ska ta slut...På måndag är det mars och då tycker jag att det logiskt sett inte borde ligga någon snö på marken, men det är ju nästan 100% säkert att det kommer göra det. Jag vill ha VÅR!!!

Ska ge mig ut på stadens gator för att handla lite ost och kex. Måste även förbi mataffären och handla lite annat nödvändigt. Ameli fixar vinet och jag resten :). Har varit duktig nu på morgonen och ätit en god och ordentlig frukost samt städat hela vardagsrummet/köket, så det är beboligt igen. Tar sovrummet och badrummet när jag kommer tillbaka från min "shoppingrunda".

Ska slänga upp en dagens låt innan jag drar. Ha en underbar lördagseftermiddag <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0