Sova?

Nu sitter jag här i sängen och äter "banangodis" :). Tänkte strax stänga av datorn och läsa nya numret av CHIC som kom i brevlådan idag! Dessutom är vårt internet ganska segt :(.

Kvällen ägnades alltså åt Step och imorgon blir det vila, det behöver min stackars kropp. Har även kollar på filmen The Proposal. Tyckte den var bra, jag både skrattade och grät (jag och tjejfilmer :P). Den var som vanligt väldigt förutsägbar, men tydligen faller jag för sådana filmer. Haha...Så ni som verkligen gillar tjejfilmer bör kanske följa mina råd :P, det finns gott om sådana filmer :).

Nähä, hörrni. Nu borde jag äta upp mitt "godis" här och borsta tänderna. Är trött och måste upp till föreläsning imorgon. Så god natt.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0