Solig dag

Om en timme ska jag och Richard bege oss till Annika och Thomas för middag, börjar faktiskt bli lite hungrig, så det ska bli väldigt gott och trevligt :). Idag var det föreläsning som gällde och nu är det långhelg. Jag och Ameli åkte buss till skolan och sedan bestämde vi oss för att gå en promenad hem i den härliga solen :).

Sedan jag kom hem har jag ätit lunch av pannkaksresterna från igår, mums! Jag har också lagt ut tre saker till på Tradera och ska alldeles strax fixa iordning ett traderapaket och posta det när vi går iväg för middag. Kommer nog inte skriva mer här idag eftersom det blir läggdags direkt när jag kommer hem ikväll.

Imorgon ska jag till optikern på morgonen, sedan blir det till att köpa födelsedagspresenter till Bella och S, alla hjärtans dag present till Richard och köpa popcorn och frukt till kvällen :). På eftermiddagen ska jag sedan på aerobics och på kvällen kommer Annika, Ameli, Angelica och M hit för myskväll. Ska kolla Let's Dance och kanske någon bra film :). Blir en toppenfredag! Måste även hinna plugga lite också.

Hörs igen imorgon!
/Elin

 
En bild från i somras på Gotland i min favoritklänning :). Min längtan till sommaren är obeskrivlig. Jag vill ha sol, värme och sommarlov NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0