Segis






Kan man verkligen vara såhär seg? Har tillbringat min eftermiddag framför Alvin och gänget ;). Såg ju tvåan med lillkusinen och tyckte faktiskt att den var lite smårolig, så självklart ville jag ju se ettan också :). Den är så mysig samtidigt lite smårolig. Ni MÅSTE se dem om ni inte gjort det ännu! Blev i alla fall väldigt trött av att kolla på film.

Har även ätit lite potatis&purjolöksoppa samt knäckemackor till lunch. Blir ordentlig middag ikväll istället. Nu ska jag faktiskt sätta på mig lite ytterkläder och bege mig mot Netto för lite matinhandling. Kvällen ska ägnas åt att läsa lite i juridikboken och kolla lite tv.

Måste berätta en lite rolig sak för er. Förra veckan lade jag ut lite saker på Tradera, bland annat en mössa från SVEA. Jag köpte den på rea för 49 kr och nu är den uppe i 205 kr :O. Så jag rekommenderar verkligen att sälja sin Sveamössa på Tradera om man tröttnat på den ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0