Partyyyy!!!

Igår var det alltså partytime för min del :). Började kvällen hos Angelica tillsammans med Evelina. Vi åt en supergod trerättersmiddag och menyn såg ut på följande vis:


Vi åt allt medans vi kollade på Melodifestivalen, som för övrigt var riktigt dåligt. Jag tyckte Dolph var urkass och "SINGEL" var skrattretande. Nej, nu måste de skärpa till sig och skriva lite vettiga bidrag. Hoppas starkt på att Darin har en grym låt ;). När vi kollade på Melodifestivalen anslöt sig lite fler tjejer till förfesten. Vi drack gott, pratade och spelade ölspelet. Det var en riktigt trevlig förfest :). Några åkte sedan till Kårallen och vi hade som plan att åka till Flamman, men vi hamnade på Platå :P. Det var ok, musiken var grym och sällskapet likaså, men alla jättefulla killar som tog på en hade man klarat sig utan ;). Vi blev bjudna på efterfest till en trevlig, men också ganska full kille, som vi tackade nej till. Jag var jättetrött och kände bara för att slänga mig i sängen :P. Allt som allt var det en otroligt bra kväll! GILLA :).

Snodde lite bilder från värdinnan <3

Jag och jättesöta V :).


Jag och mina brudar :).

Tack Angelica för en grym kväll!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0