NK's Green Cheesecake


Med risk för att låta som Blondinbella lägger jag upp detta inlägg. Måste tipsa er om mitt favorite när det gäller gröna teer, det heter alltså Nk's Green Cheesecake. Finns att köpa på NK's teavdelning och smakar otroligt gott. Tyvärr fanns det inte kvar när jag var i Stockholm senast (populärt alltså) och denna gång ska jag förmodligen inte in till stan, så vi får se när jag personligen kommer över det själv ;). Mamma har det hemma i alla fall, så jag "snodde" åt mig en kopp. Mums fillibabba :).

Ps. Första meningen innebär att det är Blondinbellas favoritte också och det är INTE därför jag gillar det, utan fick tipset från hennes blogg och tyckte sedan att det smakar supergott. Ds.

Nu ska jag ta med datorn upp till sängen och kolla på sista avsnittet av Glamourama :). Får se om jag hinner sova 20 min också. Hörs när vi hörs!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0