Mot träningen

Tänkte bara svänga förbi här och säga hej ;). Ska alldeles strax byta om till träningskläder och bege mig mot aerobicsen. Det ska bli jätteroligt. Dock är jag fortfarande lite yr, men det kan ju bero på att jag var så nervös inför tandläkaren i morse.

Läste just att Melodifestivalen börjar imorgon. Hoppas verkligen att Angelica vill kolla på det med mig? Här har ni en länk där ni kan lyssna en minut på varje låt: http://svt.se/2.123448/1.1870399/tjuvlyssna_pa_bidragen?lid=puff_1877430&lpos=lasMer. Jag är ju som ni vet lite småförtjust i Ola, men jag vet inte om jag gillade denna låten :P.

Kommer förmodligen inte skriva mer här i bloggen eftersom jag har FULLT upp efter träningen. Det blir hem och duscha snabbt, byta om och sminka sig. Sedan fixar Richard middag till alla :). Efter det bär det alltså iväg på inflyttningsfest till Richards kompisar, ska bli roligt att se hur de bor. Men ni alla får ha en underbar kväll, så hörs vi imorgon :).

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0