Lunchtime

Det regnar inte längre :), men det är väldigt blaskigt och blött ute. Det blev som sagt en promenix till och från skolan idag. När vi gick dit blev det regnbyxor och paraply och när jag gick hem hade det slutat regna så då blev det bara regnbyxorna. Saknade dock mina regnstövlar :(, tog vanliga, men det läckte in...

Är riktigt seg för tillfället, men ska strax slänga i mig lite lunch så att jag orkar träna i eftermiddag. Blir nog tonfiskmackor, mums. Efter aerobicsen ikväll blir det myskväll med min älskling <3. Vi ska äta god middag, kolla på Henrik Schyfferts film och bara mysa. Köpte även lite godis till Richard igår, så själv tänkte jag göra iordning lite frukt och vaniljkesella till efterrätt :). Bara några dagar kvar på godisförbudet nu...

Aja, hoppas ni alla har en underbar fredag? Tänkte nog kila från datorn nu, blir så seg av att kolla på den hela tiden ;).

Hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0