I did it :D

Ikväll har jag fått reda på att jag ÄNTLIGEN klarade min ekonomitenta :). Gissa om jag är glad!!!! Detta är alltså en tenta jag har haft lite jobbigt med :(, ekonomi är tyvärr inte min starka sida :P. Men nu är den ur världen och jag kan lägga mitt fokus på framtida studier :D. YEY!!!!!!!!!

Idag har jag alltså varit på Step (läs mer i träningsbloggen). Efter det fick jag alltså reda på tentan och har därför suttit i telefon med nära och kära hela kvällen ;)<3. Har även pausat mellan telefonsamtalen med en fetaostsallad och filmen En Shopaholics Bekännelser. Tyckte faktiskt att den var riktigt bra *kors i taket*. Trodde att den skulle vara extremt töntig, men det var den inte. För er som sett den, diggade hennes dans där i mitten av filmen ;) (gömde mig bakom kudden för att jag skrattade/skämdes). För er som inte sett den, se den! Haha...det var i alla fall en typisk Elin film och den gjorde mig riktigt glad.



Nu börjar klockan snart närma sig tolv och jag börjar bli ganska trött. Dock har jag inte duschat ännu (fy skäms!) eller tagit hand om disken, så dessa saker ska jag fixa innan sovtime.
Imorgon förmiddag ska jag träffa Annika för att köpa lunch, sedan tar vi med det hem till mig och äter samt fikar och kollar på The Ugly Truth och kanske något avsnitt SATC. Kan det bli annat än toppen? På kvällen ska jag sedan iväg till simhallen, tyvärr bara i sällskap med mig själv :(. Den ena har tenta och den andra ska på kravall och jag vill simma, så tar jag min baddräkt och simglasögon och beger mig mot simhallen ;).

God natt.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0