Hört


Hört - Petra Mede ska få en egen talkshow! I reklamen jämför hon sig med Skavlan och dessutom är hon oerhört fånig.

Vad tycker jag då om detta? Jag gillar inte Petra Mede. Hennes skämt är jättetråkiga, hon känns så krystad och dessutom är hon inte en rolig person. Jag pinade mig igenom förra årets melodifestival med henne som programledare, men det var endast för att jag var intresserad av att följa bidragen. Jag hade kunnat strunta i att kolla bara för att hon var programledare.

I vanliga fall brukar jag inte tycka illa om människor på tv, men hon och Per Moberg är inga favoriter.

Jag har en liten historia om Per Moberg och detta är en av anledningarna till att jag inte gillar honom. När jag och mina tjejkompisar åkte båten till Gotland en sommar så var han på båten. Vi lade ju märke till honom, men brydde oss inte. När vi sedan skulle gå på toa så passerade vi han och hans sällskap (massa gamla gubbar). Då utbrister han "Vart ska ni?" och vi vänder oss givetvis om. Min kompis svarar "Vi ska på toa" och han kontrar med "Får man följa med?". Detta var säkert ett rolig skämt från hans sida, men jag tyckte inte det var roligt! Äckelgubbe! Han har fru och typ fyra döttrar hemma, håll ordförrådet i styr. Jag hade inte uppskattat om min pappa sa så till mina jämnåriga. USCH!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0