GODIS!!!


Nu trodde ni väl att jag hade brutit mot mitt löfte, men icke, skulle aldrig komma på frågan! Imorgon är det faktiskt 1 månad sedan jag slutade äta onyttigt, känns ganska bra i kroppen faktiskt. Köpte faktiskt lite vindruvor för att lyxa till min afton :). Så vi åt en god middag och sedan lite vindruvor på det. Tänkte diska undan kvällens middag och sedan sätta mig och läsa lite i boken. Vid tio är det RAW som vi hade tänkt titta på tillsammans. Har precis kollat klart på Outsiders. Konstigt med fettfobi, men men...

Till Raw tänkte jag göra en god smoothie :). Imorgon är det ingen föreläsning, så det blir självstudier och styrketräning. Ska bli skönt att träna mage och rygg igen, det var ju en vecka sedan sist ;).

Jag tänkte faktiskt säga God Natt till er nu, eftersom jag hade tänkt sova efter nästa tv-program :). Sov gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0