God natt


Nu hade jag tänkt gå och lägga mig tillsammans med min kompis arbetsrätt :P. Är inte speciellt trött, men jag tänkte kliva upp hyfsat imorgon och bege mig till biblioteket för att läsa i några timmar. Sedan blir det lunch och efter det ett pass styrketräning på gymmet :). På kvällen har vi bjudit över Annika och Thomas på middag. Richard står för maten, så jag får väl fixa lite sallad och liknande till. Ska bli mycket trevligt! Har alltså ingen föreläsning imorgon, utan det blir självstudier.

Är det några som ska sitte uppe hela natten och se Superbowl? Det ska min "tokiga" pojkvän. Dessutom ska han upp med tuppen för att köpa biljetter till Kravalentine som är på lördag, vi får väl se om han får tag på några. Aja, själv ska jag sova gott i nybäddad säng ;).

Imorgon tänkte jag slänga upp veckans planering och lite annat skoj. Sov gott <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0