Glamourama


Har precis kollat på mina två första avsnitt av Glamourama (det finns två till uppe). Det är en "serie" som endast går på tv3 play och visas alltså inte på tv. Det handlar om 3 stureplanstjejer som har bra jobb och lever i lyx. Som ni förstår så kretsar det runt killar, sex, utseende och alkohol. Repliker som "Åååh, jag blev så jävla full" och "Mr. Small och jag hade mr. Big sex" förekommer ofta. Väldigt ytligt och fånigt, men samtidigt ganska roligt att kolla på :P. Det är en C-variant av Sex and the city ;).

I första avsnittet är även Blondinbella med och jag har nu kommit fram till att jag tycker att hon är ok så länge hon inte öppnar munnen :P. Hon låter så blåst, men är nog ändå ganska smart. Irriterande! Jag läser hennes blogg jämt för att jag gillar den. Tycker hon har snygg stil, skriver roliga och intressanta inlägg, men hon är inte en sådan som jag skulle vilja vara vän med. Det beror säkert på att jag inte är någon lyxlirare eller stureplansbrutta :P.

Hiss eller diss, Glamourama?
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0