Girls-weekend

Ville bara skriva ett sista inlägg innan jag stänger av datorn :). Har precis kollat klar på Glamourama och har inte hunnit sova något (tur att jag sov lite på bussen förut). Har ungefär en halvtimme på mig att fixa Bella och S paket samt skriva ut lite saker på datorn, sedan går bussen till Täby C.

Ska iväg och träffa syster en snabbis för att lämna över nyckeln. Sedan ska jag gå en runda i Täby för att fixa lite saker. Vid fem ska jag till Mörby för tjejhelg med mina favoriter <3. Ska bliii så roligt!

Planerna är att äta middag och kanske festa ikväll, imorgon blir det shopping och lite sånt och på söndag sa jag träffa Julia för en lunch :). En riktig toppenhelg. I helgen ska vi vara hos Emelie som bor här i Sthlm.


Förra tjejhelgen i Örebro <3

/
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0