"Fruktoman"

Har både druckit världens godaste Smoothie samt ätit fruktsallad med vaniljkvarg ikväll :). Var lite godissugen så jag började kvällen med mackor och Smoothie, men ville ha ännu lite mer :P. Så gjorde lite fruktsallad och slängde på lite vaniljkesella.

Annars har jag pratat med Ellen och Mamma i telefon <3. Duschat, betalat pengar till Bella för resan och lyssnat på alla bra melodifestivalbidrag (kolla inlägget innan). Har också varit på Step som var riktigt svettigt idag (läs mer på träningsbloggen).

Ska alldeles strax krypa till kojs med min roliga studiebok. Imorgon är jag "ledig", men ska spendera mest hela dagen åt att läsa. Blir sedan Aerobics på kvällen.

Ska avsluta detta inlägg med att hälsa mamma och pappa välkomna tillbaka till Sverige :). Ska bli roligt att träffa er i helgen <3. Och så glömmer jag givetvis inte att gratta min mamma (och mig själv) på Mariadagen.

God natt.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0