Fettisdagen


Ni har väl inte missat att det är FETTISDAGEN idag? Jag har faktiskt brutit rejält mot mitt löfte idag och smällt i mig två, ganska små, semlor till lunch ;). Först var jag och Ameli i skolan och när vi skulle köpa te och kaffe så bjöd de på en semla, så det blev semla och te för 4 kr ;). Då var man ju bara tvungen att äta! Sedan hade ju söta Angelica bakat och gjort egna semlor och då måste man ju bara äta :). Så jag har alltså varit hemma hos H i hennes otroligt fina och imponerande lägenhet och ätit "semlelunch". Trevligt och gott!

Lunchen tog lite längre tid än planerat, så jag sprang till frisören och bokade tid till imorgonbitti :). Äntligen utväxten bye bye! Sedan hem och ringa några viktiga samtal. Har precis slängt i mig lite middag i form av pyttipanna och stekt ägg :), enkelt och gott. Om en halvtimme är det dags att cykla till Angelica och promenera resten av biten för ett pass Bodypump. Träning med vikter, kommer nog bli riktigt tufft. Ser verkligen fram emot det!

Nu ska jag öppna mitt paket som kom på posten idag från CDON, äntligen. Visar er efter träningen vad det var. Ska även visa er min alla hjärtans dag present av min älskade mamma <3 <3 :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0