En bild säger mer än 1000 ord...

Här kommer alltså helgen i bilder :)


Första kvällen när vi skulle äta middag såg dukningen ut såhär.


Söta J i härlig tröja :).


Snyggingarna E och J med fördrinken :).


Emelie, värdinnan, och jag med varsitt glas vin.


S OTROLIGT goda efterrätt, mums!


Fina S och Å :).


Strawberry Daquiri, har ni inte testat det så har ni missat något gott :)


S och Emelie på Soft Kök och Bar i Stockholm <3.


Jag och Bella på Soft KoB <3.


Efterrätten som börjar bli min vardagsmat...haha :).


Sötaste Bella och Emelie myser framför melodifestivalen.


Mys när man fryser, jag och Bella kryper ihop i soffan.


Triss i snyggingar ;). Vi ser ut som geishor :P.


Haha..jag och Emelie med ansiktsmask och gurkor :).

Tack tjejer för en underbar, men kall helg i Stockholm <3.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0