Elsas mode & Ego Woman

 
Vill tipsa om två böcker jag ska handla på BOKREAN i år :).
Det är Elsas Mode av Sofi Fahrman och Ego Woman av Carolina Gynning.

Ego Woman -
Jag har läst Ego Girl som var hennes första bok och den gillade jag skarpt. Jag gillar även Carolina Gynning som person. Tycker hon är skitcool och en av Sveriges snyggaste tjejer :).
Elsas Mode - Vet faktiskt inte vad jag förväntar mig av denna bok. Jag gillar Sofi Fahrmans jobb för Aftonbladet (modebilagan som kommer på måndagar) och älskar hennes snygga kläder. Läste hos min kompis Julia att hon diggade boken, så jag ger den ett försök.

Priset för dessa böcker kommer ligga på 59:- kr/st på Åhlens. FYND! Jag ska hänga på låset, för dessa vill jag verkligen komma över :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0