Check!


Nu är jag hemkommen från Nynäshamn. Är jättetrött och lider av magknip för tillfället :(. Det har varit en intressant, men också ganska seg dag. Först åkte vi 2,5 timmes bilresa till Nynäshamn där vi ställde upp ett bord med LIU kataloger, pennor och broschyrer. Jag och B stannade vid bordet medans de andra två gick och höll i ett seminarium, sedan var det vår tur. Måste jag säga att jag var nervös? Men det gick bra :). Glömde lite saker, men det viktigaste fick vi med och som sagt var det ju vår första gång. Blev bjudna på skollunch av skolan och den var väl sådär, saknar inte direkt skolmaten ;). Sedan ägnades resten av tiden att stå vid vårt bord och svara på frågor och dela ut kataloger. Vid 14 packade vi ihop och jag erbjöd mig att köra hem, vilket jag gjorde.

Så detta är min dag i stora drag. Förresten, snygg tröja va? Nu ska jag byta om från LIU tröjan till min egen t-shirt och sedan bege mig mot annika för lasangemiddag :). MYS! Är som sagt väldigt trött, men jag stannar nog till nio eller något, sedan måste jag hem och sova ;). Hörs senare!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0