Aosch!

Träningsvärk har jag gott om :(:). Efter ett hårt pass Bodypump igår och ett småsvettigt Steppass idag så känns det ordentligt i kroppen, imorgon blir det styrketräning för att sedan vila kroppen ordentligt hela helgen. Sedan kör vi hårt nästa vecka igen, ser redan fram emot det ;).

Nu på kvällen har jag kollat på OS och fått magknip när Anja Pärson flög riktigt otäckt där i slutet, stackars Anja :(! Har ätit supergoda tonfiskmackor efter att ha tröttnat lite på soppa :P. Annars har jag inte gjort så mycket vettigt, har pratat lite med mamma och pappa i telefon. Imorgon åker de till varmare breddgrader och jag är inte ett dugg avundsjuk :(...Vill också till värmen NU.

Kom på att jag glömt visa er min alla hjärtans dag present som jag fick av mamma på posten i måndags <3.

Blev superduperglad :D. Tyvärr vann jag inget på trisslotten :( och nötterna var så goda så de har jag redan ätit upp, måste köpa mer någon dag ;). Perfekt med trosor (min favorit dessutom) och läppsyl kan man inte få för många av. Jättebra present som jag verkligen har och kommer ha nytta av!

Nu ska jag skicka iväg ett mail till en vinnare i min traderaauktion. Det är ett hett tips från min sida, rensa garderoben och lägg ut på tradera. Jag har tjänat 1000 kr på fyra saker som jag sålt, visar mer imorgon! Sov gott :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0