8 Februari 2010


Solen skiner och det är alltid lika uppiggande :). Allt bra med er? Jag har faktiskt hunnit köra en maskin tvätt, läst en del i juridikboken samt ätit en stor och god frukost sedan jag klev upp. Bestämde mig för att stanna hemma och plugga idag eftersom att det tar lite extratid att ta sig till och från biblioteket. Ska alldeles strax fortsätta med studierna, men först ska jag beställa biljetter till och från Sthlm nästa helg :). Ska bli jätteroligt att träffa mina tjejer igen <3.

Dagen är alltså fullspäckad. Blir styrketräning runt 15 och ikväll kommer sedan Annika och Thomas hit på middag :). Ska bli roligt!

Vi hörs strax med veckans "schema" och dagens låt.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0