7 Februari 2010


God kväll på er :). Idag har jag haft en riktig segdag. Den började med att jag vaknade vid 12 och då gick jag till affären och handlade frallor till frukost. Åt sedan frukost, sedan somnade jag i soffan :P. Vaknade och gjorde mig iordning och gick sedan iväg för att fika med L. Vi var på caféet Fräcka fröken och där åt jag en supergod sallad och drack en kopp te. Väldigt mysigt fik som är hyfsat nytt här i Linköping. När jag kom hem så städade jag hela lägenheten, tvättade en maskin tvätt, diskade och bytte lakan i sängen. Så nu har jag städat bort allt efter Richards kompisar :P.

Har ju inte berättat om min Fredag. Efter aerobicsen var jag yr och hängig :(. Gjorde mig iordning, åt middag tillsammans med Richards alla vänner och gick sedan på inflyttningsfest. Jag undvek alkohol hela kvällen och det var nog ett smart drag för min del :). Visst var det trevligt, men också ganska dräggigt. Jag och Richard gick sedan hem till oss och åt mat. Det blev alltså ingen utgång, vilket var bra för min del.

Snart ska jag skriva ett inlägg med bilder från gårdagen. Hörs strax igen!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0