5 Februari 2010


Flux är min nya bästis ;). Jag har alltså varit hos tandläkaren idag och jag måste säga att det gick bra. Var självklart riktigt nervös, men hon var otroligt trevlig och rolig. Hade inga hål, YEY! Dock fick jag lite skäll för att jag inte använder tandtråd (överst på shoppinglistan) och munskölj med flor, flux (under tandtråd på shoppinglistan). Så dessa saker ska jag införskaffa så att jag slipper både hål och tandsten :).

Idag skiner solen, men tyvärr är det fortfarande minusgrader. Läste lite i min blogg igår från december där jag påpekade hur himla kallt det var när det var minus 1,8 grader :P. Haha...nu tycker jag nästan att det är varmt när det är minus 1,8 grader ;). Dagen är ganska fullspäckad, men jag tycker bara att det är roligt. Här följer dagens schema:


Ni ser alltså att jag har fullt upp ;). Så jag vill bara säga att vi hörs när vi hörs :). Ha en underbar dag i solen.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0