3 Februari 2010


SNÖKAOS!!! Idag är det i princip storm här i Linköping. Vaknade i natt av att det blåste något enormt och det "bankade" på fönstret hela tiden. Kollade ut och såg att snön bara flög åt alla håll och kanter, fönstrena var täckta med IS och det såg riktigt ruggigt ut. Jag vill inte gå ut idag!

Denna himla snö orsakar ju bara en massa olyckor hela tiden, vad ska det vara bra för? Människor måste ju ta sig till skola och jobb och ibland finns det inget annat sätt än att ta bilen! Kör försiktigt alla människor, håll avståndet. Själv ska jag och Ameli promenera till skolan idag. När vi cyklade i måndags till skolan så höll vi på att ramla flera gånger, så vi orkar inte ta den risken idag igen. Blir regnbyxor på! Sedan har vi bestämt oss för att åka buss hem ;). Gött. Dock ska jag ju iväg på step ikväll och då måste jag nog cykla, jag får ta det lite lugnt :).

Nu har jag ätit upp min frukost och jag ska hoppa i lite kläder samt sminka mig med vattenfast smink ;). Ha en underbar dag och var rädda om er!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0