27 Februari 2010


God morgon :).
Här har man varit vaken länge eller i alla fall i snart två timmar. Vaknade när Richard skulle iväg, så då bestämde jag mig för att "kliva upp". Som ni ser på bilden befinner jag mig fortfarande i sängen. Har precis avverkat tre avsnitt Glamourama och har ett kvar från igår :). Snacka om att jag är hooked. Nu tänkte jag i alla fall pausa från programmet och göra mig en ordentlig frukost, helgfrukost. Efter det är det dags att städa och tvätta här hemma, det är lite sunkigt just nu :P. Måste dessutom byta lakan och lite sånt. Bäst att passa på när pojken är iväg.

Idag ska jag möta Ameli på stan för att köpa vin, ost och kex. Vi ska ha lite myskväll ikväll med det och melodifestivalen. Ska bli jättetrevligt! Roligt att umgås lite utanför skolan också :). Annars blir det som sagt städning och lite studerande. Träning hoppar jag idag, men imorgon blir det antingen simning eller step.

Hörs efter frulle och städning.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0