24 Februari 2010

God morgon alla morgonpigga eller inte ens ni har stigit upp ännu kanske :P? Jag är i alla fall ganska pigg efter att ha sovit sedan halv elva igår :). När jag väl la mig i sängen var jag tydligen jättetrött och somnade bums, skönt. Nu har jag precis ätit upp min frukost.

Min morgon ser ju alltid ut på följande sätt om jag ska iväg någonstans. Jag börjar med att hoppa i kläderna jag ska bära under dagen, sätter i linser, sminkar mig samt fixar håret så att jag är redo att gå. Sedan sätter jag mig i lugn och ro för att äta frukost, då vet jag att den enda tiden som krävs i slutet är för att borsta tänderna och packa väskan (typ 5 min). Detta är ett tips för er som gillar att äta frukost under en lång tid ;).

Aja, snart bär det av till Mariestad. Som ni vet känner jag inte personerna jag ska åka med så jag är lite nervös, men det känns faktiskt ganska lugnt ändå :). Ovanligt va? Jag stressade upp mig i onödan förra gången, så jag tar det lite som det kommer.

Vi hörs ikväll innan jag ska till Angelica. Ha en fin dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0