23 Februari 2010


Jag FRYSER!!! Vårt element har tydligen bestämt sig för att lägga av under natten (IGEN) och när jag klev upp så var det 17 grader i kök/vardagsrum...IIIIIIIIIIiiiiii. Jag hade bara min sovdress i form av shorts och linne på mig. Hoppade snabbt i en stor collagetröja och satte mig i soffan med två filtar runt mig. Har alltså ägnat min morgon åt att studera (kors i taket). Jag klev upp redan vi halv åtta och satt i nästan en timme :). Efter det har jag sminkat mig, fixat håret och satt på mig varma kläder. För tillfället sitter jag och äter lite frukost, mums.

Är det någon mer än jag som bara vill krypa ner i sängen igen? Jag funderar helt seriöst på att gå i ide tills snön försvinner och det blir plusgrader :). Det vore ju något! Jag har verkligen ingen lust att gå utomhus idag (det är -8 grader och dessutom snöar det), men dessvärre måste jag göra det två gånger :(. Blir promenad med Ameli till och från skolan (om vi inte tar bussen hem :P). Sen är ju planen att styrketräna i eftermiddag och då blir det som vanligt powerwalk dit och hem (ca. 50 min totalt). Aja, det är bara att härda. Skänker en tanke till mina "stackars" föräldrar som befinner sig på ett mycket varmt ställe för tillfället, jag tycker såååå synd om er *grrrrr*.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0