2 Februari 2010

Det SNÖAR :(. Har jag berättat för er hur trött jag är på denna jäkliga snö nu? Kan det inte bara sluta snöa och smälta bort? Jag vill ha VÅÅÅÅÅÅÅR! Nej, nu ska jag sluta tjata. Det är ju inte direkt något vi kan göra åt :(.

Idag vaknade jag av klockan vid tio. Gick upp och skickade iväg två vinnarmail till de som vunnit mina traderaauktioner :). Man kan faktiskt tjäna bra pengar på att sälja gamla saker som man tröttnat på. Just nu sparar jag pengarna till att göra lite roliga saker i vår och sommar:


Detta är alltså saker jag vill göra, men kanske inte kommer göra ;). Bleka tänderna är i alla fall spikat :)!

Jag ska snart byta om till träningskläder och ge mig ut i snöblasket för att promenera till gymmet. Ska bli skönt att köra slut på rygg, mage och axlar :). Imorgon blir det Step, ska bli roligt att prova ett nytt pass.

Vi hörs snart med veckans to-do-lista, sedan hörs vi i eftermiddag igen. Ska ägna eftermiddag och kvällen till att plugga samt söka jobb.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0