19 Februari 2010


Nu är jag ÄNTLIGEN hemma hos min familj :). Efter en tidig morgon och lång resa är jag supetrött och megahungrig. Började alltså min morgon med att kliva upp kl 6, efter bara 6,5 timmes sömn. En timme efter var det dags att ta mitt pick och pack för att bege mig mot bussen. Bussresan gick bra och jag kompenserade både dålig sömn och studietid efter en dålig natt/eftermiddag. Sov lite mer än en timme och vaknade sedan upp lite piggare, satt sedan och läste i affärsrätten resten av vägen (i lite mer än en timme). Kände mig otroligt nöjd eftersom jag hann läsa ett helt kapitel.

Ser ni vilken härlig färg det är på mina naglar förresten? Knallrosa ;). Eftermiddagen ska nu ägnas åt att första gräva lite i familjens kyl och frys för lunch och samtidigt kolla två avsnitt Glamourama som jag missat. Efter det tänkte jag "powernapa", slå in Bella och S födelsedagspresenter samt läsa ännu lite mer i juridikboken. Det är dags att sätta lite fart här eftersom jag måste bege mig härifrån vid halv tre :). Hörs senare!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0